Atari Breakout On Google Search's Easter Egg(Repost)


Hi, Guys. I Return again to see you. Now i'm Showing you some great gameplay from Google's easter egg game named Breakout.
こんにちは、みんな。私はあなたを見て、再び戻ります。今私はあなたのブレイクアウトという名前のGoogleのイースターエッグゲームからいくつかの素晴らしいゲームプレイを表示しています。
If you want to play this game. you can play anywhere do you want?  like in your mobile and your PC too
あなたはこのゲーム再生したい場合。あなたがしたいですかどこでもプレーすることができますか?あなたの携帯電話とPCのように、あまりにも
So, Here is my game-play and music for you because the recording apps on my tablet is don't have a sound. So, Watch and Enjoy
私のタブレット上の記録アプリがある音を持っていないので、だから、ここにあなたのための私のゲームプレイと音楽があります。だから、見て、お楽しみください
_________________________________________________________________
Recording at Samsung Galaxy Tab S 8.4 in Android 5.0.2 "lollipop"
Edited Using Windows Live Movie Maker 2012 in Windows 10 TH2 Build 10586.218

Full high definition Video(1080p)
フルハイビジョンビデオ
_________________________________________________________________
Don't forget to watch, like, share, subscribe and comment my youtube thanks :-)
時計のような、シェアは、サブスクライブし、私のユーチューブと私がアップロードしたすべての動画にコメントします
And Don't forget to promote and share my uploaded video for your friends :-)
そして促進し、あなたの友人のための私のアップロードしたビデオを共有することを忘れないでください
In next time, i will upload a new video. Please Remember check out at my youtube and don't miss out for my update and my video, OK!!
次回では、私は新しい動画をアップロードします。 [OK]を、私のユーチューブでチェックアウトして、私の更新と私のビデオのために逃してはいけない覚えていてください!
Visit & follow my social media(訪問&私のソーシャルメディアに従ってください)
Visit and follow or add my blogspot to see my post(私のBlogspotのをご覧ください)
Also Follow My Tumblr (また、私のTumblr)
Contact me at my twitter or pranandadean@gmail.com
私のツイッターや私の電子メールで私に連絡してください
There's Will Better Updated soon and Always Visit It from me :-)
意志より優れたはすぐに更新し、常に私からそれを訪問あります

Comments

Popular Posts