Senior’s musical poetry performance at Stage(ステージの上級の音楽詩性能)

Senior’s musical poetry performance at Stage
ステージの上級の音楽詩性能
_________________________________________________________________
On This Video, I’m showing you about the musical poetry from 11 Science 1 Jembatan Budaya High School(このビデオでは、私はJB高等学校生徒からシニアからの音楽の詩についてあなたを示しますよ)
This Video is about the seniors are performed the song and they’re singing to the audience and the judge at the stage when at competition (このビデオは、高齢者が歌を行っているときの競争で彼らがステージで観客と審査員に歌っている程度であります)
_________________________________________________________________
This Video is featuring a senior’s student appear on that video (先輩の学生が出演映像で表示されますが、何のすべての私は彼らを知りません)
Cresta Violy(クレスタビオーリ)
Suma Try Laksmi (スマテリーラクスミ)
Michelle P.H(ミシェルペーハ)
_________________________________________________________________
Edited using Windows Live Movie Maker
ORIGINAL RECORDING (私のオリジナルビデオ録画)
Full High Definition (フルハイビジョン)
_________________________________________________________________

Don't forget to watch, like, share, subscribe and comment my youtube thanks :-)
時計のような、シェアは、サブスクライブし、私のユーチューブと私がアップロードしたすべての動画にコメントします
And Don't forget to promote and share my uploaded video for your friends :-)
そして促進し、あなたの友人のための私のアップロードしたビデオを共有することを忘れないでください
In next time, i will upload a new video. Please Remember check out at my youtube and don't miss out for my update and my video, OK!!
次回では、私は新しい動画をアップロードします。 [OK]を、私のユーチューブでチェックアウトして、私の更新と私のビデオのために逃してはいけない覚えていてください!
Visit & follow my social media(訪問&私のソーシャルメディアに従ってください)
Visit my blogspot too
Contact me at my twitter or pranandadean@gmail.com
There's Will Better Updated soon and Always Visit It from me :-)
意志より優れたはすぐに更新し、常に私からそれを訪問あります :-):

Comments

Popular Posts