Turbo (터보) - 나 어릴적 꿈 | My Childhood Dream



Turbo (터보) - 나 어릴적 꿈 | My Childhood Dream

워 워워워 워워워-
너를 나만에 여자로 만들겠다는 꿈이 생긴거야
어떤 어려움이 있더라도 이룰꺼야

Woh, woh woh woh, woh woh woh
I've developed a dream that I'll make you my girl
I'll make it happen despite any hardships

Rap 늘 내가 키워왔던 소중했던 내꿈은
우리 아빠가 좋아하던 대통령
음 그 꿈이 나와같은 친구 있었지만 난 좋아
꿈이 대통령이었다는게 나에 꿈을 위해 공부 많이많이 했지
대통령 사진까지 걸어놨지. 그런 내가 너를 처음 본순간
내 꿈은 확--- 바뀌었어

Rap's a precious dream that I've always had and grown
That dream of president that my father liked
Hmm, there was a friend that had the same as me but I'm fine
For the dream of becoming president, I studied a lot for my dream
I even hung up a photo of the president. When I first saw myself like this
My dream changed rapidly

처음 너를 보는 순간 나는 알게 됐지.
내가 찾던 꿈이라는 걸
처음 널 본 그 느낌이 나에 모든 것을 바꾸기에 충분했었지

The moment I first saw you I knew.
That you were the dream I was looking for
That feeling I felt when I first saw you was enough to change my everything

Song 이젠 나에게 주어진 새로운 꿈만 간직하고 싶어
너를 위해서만 몰두하며 살아가고 싶어
너를 나만에 여자로 만들겠다는 꿈이 생긴거야
어떤 어려움이 있더라도 이룰거야, 이룰거야!

Song, now I want to protect the new dream that's been given to me
I want live absorbing myself for you only
I've developed a dream that I'll make you my girl
I'll make it happen despite any hardships, I'll make it happen!

Rap 정말 이제 나는 포기했어.
내가 대통령이 되려했던 그꿈을 온국민을 책임지는
것보단 한여자를 책임지는 남자이고 싶어
그래 이런 나를 싱겁다고 생각하지마. 이여자는 그만큼에
가치가 있어. 여잔 대단하긴 대단한가봐.
확∼ 꿈이 바뀌었으니까

I've really given up rap now.
That dream of becoming the president; Rather than taking responsibility for the whole
country I want to become a guy that takes responsibility for one girl
That's right, don't think this me is bland. This girl has that much
value to me. It seems that girls are really something
Since she's completely changed my dream

Japanese translation

ウォーウォーウォウォウォーウォウォ - 
君だけに女性にするという夢ができただろう
いくつかの困難があっても実現だろう

Rapいつも私に育ててきた大切な自分の夢は
私の父は好きだった大統領
音夢が私のような友人いたが、私は好き
夢が大統領だったのが私の夢のために勉強たくさんしたの
大統領の写真まで歩いてノァトジ。そんな私があなたを初めて見た瞬間
私の夢は、確認---変わった

初めて君を見た瞬間、私は知ってオブジェクト指向。
私が探して夢ということ
初めて君を見た感じが私にすべてを変えるのに十分なものだった

Songもう私に与えられた新しい夢大事にしたい
あなたのためだけに没頭して生きてたい
君だけに女性にするという夢ができただろう
いくつかの困難があっても達成だ、達成だ!

Rap本当に今私はあきらめた。
私が大統領になろうとしていたその夢を全国民に責任を持つ
ことより一人の女性に責任を負う人でありたい
そう、このような私淡いと思いますか。よはそれほどに
価値がある。女は大変そういえば大変なみたい。
を確認〜夢が変わったから


Don't Worry, There's always updated every time even everyday. 
心配しないでください常にでも日常たびにそこに更新です。 
Visit and Subscirbe my youtube at 
Visit and follow my social media at 
訪問しで私のソーシャルメディアに従ってください https://www.instagram.com/deanprananda
https://www.twitter.com/deanprananda
https://www.pinterest.com/deanprananda 
Visit and follow my tumblr at 

Comments

Popular Posts