My Youtube Channel's Video(私のユーチューブチャンネルのビデオ)

Hi, guys. Now i'm promoting to you about something great and good for you all is my youtube channel.
こんにちは、みんな。今私は素晴らしい何かについてあなたに促進し、あなたのすべてのために良いんだけど、私のユーチューブチャンネルです。
Oh, yeah. I'm showing here is my video on below.
そうそう。私はここに示したんだけど以下に私のビデオです。
You can watch directly to youtube from here
Do you want to see my channel?
あなたは私のチャンネルを見たいですか?
It's easy and simple just visit 
それは、簡単でシンプルなだけの訪問です
Here's Top 25 Video uploaded by me from the latest and the first ever on below 
ここでは人気25のビデオが最新から私がアップロードし、以下に史上初です
:
Vindicator Defense's Promotion
ビンジケーターの防衛の推進
Takako Ohta - Delicate ni Sukishite (1983)
太田貴子 - デリケートに好きして(1983年)
Atari Breakout On Google Search's Easter Egg
Google検索イースターエッグでアタリブレイクアウト
Carlton's Favorite Nike Shoe Color Part 2
カールトンのお気に入りのナイキの靴色後編
Carlton's Favorite Nike Shoe Color Part 1
カールトンのお気に入りのナイキの靴色前編
Counter Strike Condition Zero Officially Gameplay by Me
私がカウンターストライクコンディションゼロ公式ゲームプレイ
News And Update
ニュース&更新
Fairly Odd Parents : Chip Skylark's Teeth Missing (Funniest Scene from My Shiny Teeth)
公平に奇妙な両親:行方不明チップスカイラークの歯(最もおかしいシーン私の光沢が歯から)
Senior's Musical Poetry at Stage
ステージの上級の音楽詩
Dance Performance in Christmas at My School
私の学校でクリスマスダンスの性能
My Class' Music Performance
私の同級生の音楽の性能
Fairly Odd Parents : Mr. Turner as a Pageant (Funniest Scene from Miss Dimmsdale)
公平に奇妙な両親:ページェントとして氏は・ターナー(ミス・Dimmsdaleから最もおかしいシーン)
Fairly Odd Parents : Mr. Turner Funniest Gone Wild (Funniest Scene From Pipe Down)
公平に奇妙な両親:氏はターナー最もおかしいは(パイプダウンからおかしなシーン)ワイルドゴーン
Robert Palmer - Simply Irresistible (1988)
ロバート・パーマー - シンプルIrresistable(1988年)
Le Couple - Hidamari no Uta (1997)
ルカップル - ひだまりの詩(1997年)
Sajojo Dance Performance from My Senior at Sports Day
運動会での私の上席からSajojoのダンスの性能
Senior's Dance Performance at Baithani
先輩はBaithaniでの性能ダンス
Senior Dance Performance at Sports Day
運動会の上級のダンスの性能
Jump Rope Competition in My School
私の学校で縄の競争をジャンプ
The Conflict at The Canteen
食堂での紛争
Walking in The Fields
フィールドの中を歩きます
Funny Dance When Listening
面白いのダンス聞く
At Graduation
卒業時
Alan Moorhouse - That's Nice (1970)
アラン・ムーアハウス - それはいいです(1970年)
My Favorite Cars 
私の好きな車
Watch it all and Don't Remember to Do is Here
それをすべて見て、ここですることができません忘れないでくださいしないでください
Like, Comment, Subscribe, Share, And Promote All 
同様に、共有を購読、ご意見、そしてすべてを推進

Where to Find my Social Media ?
どこにソーシャルメディアを探すには?
Here is
ここは
Visit and Follow me at
訪れてで私に従ってください
https://www.instagram.com/deanprananda
https://www.twitter.com/deanprananda
https://www.pinterest.com/deanprananda
https://ask.fm/carltoncivic
Visit and follow my tumblr at
https://deanprananda.tumblr.com

Comments

Popular Posts