New Cars editing posted by me is here again (私が投稿新車編集は再びここにあります)

New Car Editing is Here again
新車の編集は再びここにあります
Hi, Guys. Now I’m showing you some car’s editing photo created by me and was from the website then I downloaded also archiving then I edited in my Samsung galaxy tab s 8.4 with apps named Picsart and Vsco
こんにちは、みんな。今、私はあなたに私が作成したいくつかの車の編集写真を示すとPicsartVscoという名前のアプリと私はサムスンのギャラクシータブの8.4で編集し、私はまた、その後のアーカイブダウンロードさウェブサイトからでしたよ
Here’s 1990 Acura legend, 1988 Nissan 200SX, 1990 Nissan Gto
Here’s the original Photo
ここでは、元の写真です

Photos of Mitsubishi GTO 1990–93
Nissan 200SX (S13) 1988–93 wallpapers



Was this photo great or what? But I think this is very perfect car for you, guys and I very interest and favorited this photo
この写真の偉大なまたは何でしたか?しかし、私は男と私は非常に興味を持って、これはあなたのための非常に完璧な車だと思いますし、この写真をお気に入りに追加しました

 


And here’s my editing result of that perfect car for you guys
そして、ここで君たちのための完璧な車の私の編集結果です


The New Information is here also
新しい情報もここにあります



See my next project video is The Carlton’s Story, you’ll listen the great fictional story officially by me and I’ll uploaded for everyone in my youtube channel so don’t go anyway stay tune for next update officially by me
私の次のプロジェクトのビデオは、あなたが私によって正式に素晴らしい架空の話を聞くだろうと私は私が正式に次の更新のための曲を滞在とにかく行っていない私のユーチューブチャンネルに皆のためにアップロードされますカールトンの物語である参照してください。
STAY TUNE FOR UPDATE FROM ME, KEEP FOLLOW, VISIT, COMMENT, PROMOTE MY BLOGSPOT AND MY SOCIAL MEDIA ALSO MY YOUTUBE
私からUPDATE ため 滞在のチューンは、フォロー、訪問、コメントをKEEP 私の BLOGSPOTも私のソーシャルメディア私の YOUTUBEを促進
HERE IS MY SOCIAL MEDIA LINK :


VISIT, SUBSCRIBE, WATCH, COMMENT, SHARE, AND PROMOTE MY YOUTUBE
ここに私のソーシャルメディアのリンクは、次のとおりです。
訪問は、上映、コメント、分け前をSUBSCRIBEを、と 私の ユーチューブを促進
youtube.com/user/pranandadean

LIKE, FOLLOW, SHARE AND PROMOTE MY INSTAGRAM AND PINTEREST
ライク、フォロー、分け前と私のInstagramPinterestのを促進
instagram.com/deanprananda
pinterest.com/deanprananda
FOLLOW MY TWITTER
twitter.com/deanprananda
ASK, LIKE, FOLLOW, SHARE AND PROMOTE MY ASK.Fm
ASK ライク、フォロー、分け前 AND MY ASK.FMを促進
ask.fm./carltoncivic

Visit my tumblr
Deanprananda.tumblr.com
Contact me at
pranandadean@gmail.com


Comments

Popular Posts