FOP: Chip Skylark Teeth Missing(チップすかいらーくの歯欠落)

Fairly Odd Parents: Chip Skylark’s Teeth Missing
チップすかいらーくの歯欠落
Giginya Chip Skylark Menghilang
_________________________________________________________________
On This Video, I’m showing you about Chip Skylark’s teeth was missing and stolen by Dr.Bender
このビデオでは、私はチップすかいらーくの歯についてお示してることだった行方不明と博士ベンダーによって盗まれました
This Video is telling about the breaking news of Chip’s Skylark Teeth. Chip Skylark's Teeth was missing. So, the reporter asking the guy about that incident also wanted to replace and also including the funny scene
このビデオはチップすかいらーく歯の最新ニュースについて語っています。チップスカイラークの歯が欠けていました。だから、その事件について男を尋ねる記者はまた置き換えてみたかったとも面白い場面を含みます
_________________________________________________________________
Edited using Windows Live Movie Maker
ORIGINAL RECORDING (私のオリジナルビデオ録画)
Full High Definition (フルハイビジョン)
Source Video Link : https://www.youtube.com/watch?v=ECgQj...
Copyright are belonged to Nickelodeon and Nelvana Studio
DON’T DELETE OR BLOCK MY VIDEO WITHOUT MY PERMISSION
削除したり、私の許可なしに自分の動画をブロックしません
_________________________________________________________________

Don't forget to watch, like, share, subscribe and comment my youtube thanks :-)
時計のような、シェアは、サブスクライブし、私のユーチューブと私がアップロードしたすべての動画にコメントします
And Don't forget to promote and share my uploaded video for your friends :-)
そして促進し、あなたの友人のための私のアップロードしたビデオを共有することを忘れないでください
In next time, i will upload a new video. Please Remember check out at my youtube and don't miss out for my update and my video, OK!!
次回では、私は新しい動画をアップロードします。 [OK]を、私のユーチューブでチェックアウトして、私の更新と私のビデオのために逃してはいけない覚えていてください!
Visit & follow my social media(訪問&私のソーシャルメディアに従ってください)
Instagram: Instagram.com/deanprananda
Twitter: twitter.com/deanprananda
Pinterest: pinterest.com/deanprananda
ask.fm: ask.fm/carltoncivic
Visit my blogspot (私のBlogspotのをご覧ください)
Blog: deanprananda.blogspot.com
Also My Tumblr (また、私のTumblr)
Deanprananda.tumblr.com
Contact me at my twitter or pranandadean@gmail.com
There's Will Better Updated soon and Always Visit It from me :-)
意志より優れたはすぐに更新し、常に私からそれを訪問あります

Comments

Popular Posts